Obchodní podmínky
Jak nakupovat, slevy, dárky
Registrace
K nákupu v našem internetovém obchodě není potřeba být zaregistrován. Ceny a podmínky nákupu jsou stejné jak pro registrované, tak i pro neregistrované zákazníky. Registrace zákazníků je zdarma. Výhodou registrace je rychlejší vyplnění objednávky při opakovaném nákupu (není již třeba vyplňovat kontaktní údaje).
Výběr zboží
Výběru zboží věnujte prosím zvýšenou pozornost. U většiny sortimentních skupin najdete na první stránce "Nákupního rádce", co je při výběru důležité a na co je třeba dát si při výběru pozor. V případě jakýchkoli pochyb o vhodnosti výrobku pro váš účel nás kontaktujte ať už mailem ( info@domaci-fitness.cz ) nebo telefonicky. Jelikož všechny produkty jsou konstruovány podle aktuálního stavu bezpečnostních předpisů a do výrobního procesu jsou začleňovány poznatky aktuálního vývoje, vyhrazují si jednotlivý výrobci ve vyjímečných případech právo na technické změny a změny designu.
Objednání zboží
Většinu zboží máme přímo na našich skladech, dodávky tedy probíhají velmi rychle. Konkrétní termín dodání zboží s Vámi bude konzultován telefonicky.
Zboží můžete objednat jedním z následujících způsobů:
- telefonicky na zákaznické lince 488 388 906
- mailem na info@trinteco.cz
- prostřednictvím eshopu na našich stránkách - postup popsaný dále:
Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v okně daného produktu naleznete tlačítko "Do košíku". Po jeho stisku se dostanete na stránku nákupního košíku, kde uvidíte vybrané výrobky, jejich množství a ceny. V případě, že chcete změnit počet kusů, přepište jej, pro odebrání některého z výrobků stiskněte ikonku koše. Pokud chcete nakoupit jednorázově bez registrace, stačí zvolit způsob dopravy a platby (POZOR při změně způsobu dopravy se může změnit její cena, sledujte proto údaj o její výši) a vyplnit kontaktní údaje a adresu kam zboží máme dodat. V případě, že jste již u nás registrováni, údaje nemusíte vyplňovat znovu, jen se přihlašte. Po úspěšném vyplnění všech údajů potvrďte objednávku tlačítkem "Odeslat objednávku".
Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli (v případě, že Vám potvrzovací mail nedorazil, nebyla Vaše objednávka správně dokončena - v tom případě není možné objednávku vyřídit). Následně budete kontaktováni telefonicky naším pracovníkem, který s Vámi dohodne termín a způsob doručení. Objednáním zboží zákazník současně potvrzuje, že souhlasí s obchodními a dodacími podmínkami.
Způsob platby
V součastná době máte možnost uhradit zboží těmito způsoby:
Platba v hotovosti při převzetí zboží - kupní cenu zaplatíte na místě našemu pracovníkovi (řidiči) nebo přepravní společnosti.
Bankovním převodem - na základě faktury zaslané mailem poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno ihned po připsání platby na náš účet
Pro státní organizace, jako jsou školy, zdravotnická zařízení, armáda, hasiči, policie atd. nabízíme u objednávek nad 3 000,- Kč též dodávku zboží s následnou fakturací
Platba platební kartou ONLINE - online platby kreditní kartou přes rozhraní ThePay. Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní ThePay, kde dokončíte platbu kartou. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.
Kontaktní údaje na společnost ThePay pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Rychlé online bankovní převody - Po zvolení konkrétní banky a potvrzení objednávky jste přesměrováni na zabazpečené rozhraní platebního systému ThePay, kde platbu dokončíte. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.
kontaktní údaje na společnost ThePay pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Doprava zboží k zákazníkovi
Jelikož máme většinu položek na vlastních skladech, probíhá dodávka objednaného zařízení k Vám velmi rychle. U každého zboží je pak uvedena obvyklá doba doručení.
Doprava po celé ČR je při nákupu nad 2 000,- Kč ZDARMA. U objednávek do 2 000,- Kč zaplatí zákazník poplatek ve výši 95,- až 120,- Kč dle zvolené dopravy a způsobu platby.
Pro dodání zboží může zákazník zvolit jeden z následujících způsobů:
Doručení domů přepravní firmou PPL/DHL
Doručení zboží přepravní firmou je možné na zboží jakékoli hmotnosti a probíhá do 24 hodin od převzetí zásilky přepravní firmou. Den dodání si můžete určit, standartně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 15,00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po oobjednání. Po odeslání zásilky obdržíte informační email se sledovacím číslem zásilky, ráno v den doručení zásilky pak dostanete SMS s přibližným časem dodání, pokud vám nevyhovuje, lze kontaktovat řidiče, či dispečink. Před vlastním doručením Vás ještě bude kontaktovat telefonicky řidič.
V případě doručování objemnějších balíků (více než 50 kg) bude zboží doručeno přepravní firmou DHL.
Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 - 18 hod, přesný čas neumíme ovlivnit, pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.
- Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní https://www.ppl.cz .
- Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní https://webapp.cz.dhl.com/trace/
- Možnosti platby - na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
- Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 95,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)
Odstoupení od smlouvy
Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží. Dokument pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část. Jedná se o případy, kdy se požadované zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila cena zboží, případně by obchod byl pro prodejce ztrátový či se jedná o zjevně spekulativní nákup neodpovídající běžným potřebám spotřebitele s cílem dalšího přeprodeje zboží. V tomto případě bude prodávající informovat zákazníka a dohodne s ním další postup. V žádném případě však prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nedodáním objednaného zboží.
Odpovědnost za vady - reklamace
Prodávající poskytuje na nabízené zboží záruku v délce:
- základní 24 měsíců, na veškeré výrobky
- prodlouženou 36 měsíců na vybrané výrobky u kterých je to uvedeno
- prodlouženou na 5 let na některé komponenty strojů u kterých je to uvedeno (např. rámy, motory atd.)
Záruka se nevztahuje na vady způsobené chybnou montáží, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.
U vybraného zboží označeného "Servis u zákaznika zdarma" není třeba jako obvykle posílat zboží na reklamaci k prodejci či někam vozit, ale závadu přijede odstranit technik přímo k Vám.
Zboží bez tohoto označení je nutné jako to bývá zvykem dopravit při reklamaci zboží na adresu provozovny, nebo smluvních servisů.
V případě zjištění závady je třeba neprodleně nás informovat o vzniklé vadě ať už mailem na servis@trinteco.cz, nebo písemně na adresu firmy. Uveďte prosím typ stroje, datum koupě, číslo daňového dokladu, vzniklou závadu a kontakt na Vás.
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace případně, je-li to z důvodu povahy zboží a typu reklamace nutné pro posouzení závady, den po doručení zboží prodávajícímu nebo smluvnímu servisu.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi naší společností a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce www.coi.cz či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ADR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.
Ochrana osobních údajů
Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.
Kontakty na provozovatele stránek
TRINTECO spol. s r.o.
Sídlo: Na strži 2102/61a
140 00 Praha 4 - Krč
Zákaznická linka: +420 725 552 257
E-mail: info@trinteco.cz
IČO : 05254175, DIČ : CZ05254175, Společnost je vedená v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 260739.
Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.
Objednáním zboží souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.